Pel que he pogut esbrinar, sembla que tota la moguda comença amb la festa de la Candelera, el 2 de febrer d'enguany, quan apareix la primera nota feta pública a la xarxa d'FB.
Es tractta de la campanya «A Mallorca volem acollir», que porta el lema «Casa Nostra Casa Vostra».
S'hi convoca a una
Manifestació per al
18 de febrer a les 18:30 h, amb sortida des de la plaça Major i arribada fins al passeig del Born, a Palma.
Se'n crea un
Esdeveniment, de la campanya la campanya «Casa Nostra Casa Vostra», que convida a treballar per fer visible la realitat que viuen les persones migrades i refugiades
S'hi comparteixen
vídeos , com també
imatges enregistrades el mes de setembre de 2016 al camp de refugiats de
Vasilika (Grècia), sense el permís de les autoritats competents.
Se'n fa una
convidada, amb imatges enregistrades a Palma, la qual rep
suports nombrosos i valuosos.