Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca: "A Mallorca volem acollir"
ferret | 16 Febrer, 2017 00:08 | Compartir:
Pel que he pogut esbrinar, sembla que tota la moguda comença amb la festa de la Candelera, el 2 de febrer d'enguany, quan apareix la primera nota feta pública a la xarxa d'FB.
Es tractta de la campanya «A Mallorca volem acollir», que porta el lema «Casa Nostra Casa Vostra».
(Segueix)